۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر
استاندار آذربایجان شرقی: نیروهای هلال احمر در کاهش تلفات حوادث نقش مهمی دارند

استاندار آذربایجان شرقی: نیروهای هلال احمر در کاهش تلفات حوادث نقش مهمی دارند

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه امدادگران هلال احمر جزو اولین گروه‌هایی هستند که در محل حوادث طبیعی و غیرطبیعی حضور می‌یابند، گفت: نیروهای هلال احمر در کاهش تلفات حوادث نقش مهمی دارند.


عابدین خرّم روز شنبه در ارتباط تصویری با جلسه ستاد خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر کشور، با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی امدادگران این جمعیت، گفت: جوانان جهادی و انقلابی هلال احمر بدون هیچ چشمداشتی برای خدمت به مردم پای کار هستند و ایفای نقش می‌کنند.

وی افزود: امروز ۳۳ پایگاه امداد جاده‌ای و ۱۰ پست موقت جمعیت هلال احمر در جاده‌های استان مستقر هستند که با همکاری همه سازمان‌ها در خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

خرّم اظهار داشت: در سایه این تلاش‌ها و هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات‌رسان، آمار تلفات سفرهای نوروزی در جاده‌ های استان نسبت به سال گذشته ۵۵ درصد کاهش داشته است.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه مدیریت استان خود را پشتیبان مجموعه هلال احمر می‌داند، افزود: آمادگی بسیار خوب و شرایط عالی این مجموعه در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان کشورمان و کشورهای همسایه مشهود است که از این بابت به همه مدیران و امدادگران و جوانان این جمعیت تبریک می‌گویم.

وی همچنین از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر در تبریز بازدید کرد.

از زمان آغاز فعالیت ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان در ۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۶ نفر در جاده های استان جان باخته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد کاهش نشان می دهد.

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*