۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد و سیاسی
  • شناسه : 221
  • 23 می 2021 - 12:33
  • 963 بازدید
  • ارسال توسط :
پیروزی فلسطین
پیروزی دوباره مقاومت بر اسراییل

پیروزی دوباره مقاومت بر اسراییل

با اجرايي شدن آتش‌بس در نوار غزه از بامداد امروز جمعه فلسطيني‌ها اين پيروزي مقاومت بر رژيم صهيونيستي را جشن گرفتند. به نقل از سايت الميادين، آتش بس ميان مقاومت فلسطين و رژيم صهيونيستي رأس ساعت دو بامداد روز جمعه پس از ۱۱ روز حمله متوالي اين رژيم به نوار غزه اجرايي شد. در پي […]

با اجرايي شدن آتش‌بس در نوار غزه از بامداد امروز جمعه فلسطيني‌ها اين پيروزي مقاومت بر رژيم صهيونيستي را جشن گرفتند.

به نقل از سايت الميادين، آتش بس ميان مقاومت فلسطين و رژيم صهيونيستي رأس ساعت دو بامداد روز جمعه پس از ۱۱ روز حمله متوالي اين رژيم به نوار غزه اجرايي شد.

در پي برقراري آتش بس صدها فلسطيني در شادي پيروزي مقاومت به خيابان‌ها آمده و به شادي پرداختند. فضايي از شادي در سراسر نوار غزه و کرانه باختري موج مي زد و در مساجد تکبيرهاي عيد سر داده شد.

فلسطيني‌ها در مناطق مختلف در بيت لحم و کرانه باختري اين پيروزي بر اشغالگر را جشن گرفتند.

دولت رژيم صهيونيستي عصر روز پنجشنبه پس از جلسه‌اي که بيشتر از سه ساعت طول کشيد، با پيشنهاد آتش بس در غزه موافقت کرد.

ابوحمزه، سخنگوي گردان هاي قدس نيز کمي پيش از آتش بس اعلام کرد: هميشه کلام آخر مقاومت در ميدان اين خواهد بود که “اگر بازگرديد باز مي‌گرديم”. مقاومت به هر نوع نقض اسرائيل پاسخ خواهد داد.

ابوعبيده، سخنگوي گردان‌هاي القسام هم اعلام کرد، مقاومت توانست دشمن و ارتشش را که رهبري آن به کودک کشي و تخريب برج هاي مسکوني فخر فروخت، ذليل کند. در صورتي که رژيم صهيونيستي به مقدسات حمله کند، مقاومت آماده مقابله است.

زياد نخاله، دبيرکل جنبش جهاد اسلامي از موافقت اين جنبش با پيشنهاد مصر درباره آتش بس همزمان خبر داد و گفت، مقاومت تا زماني به اين آتش بس پايبند است که دشمن هم پايبند باشد. مقاومت هر نوع نقض آتش بس را پاسخ خواهد داد.

مشير المصري از ديگر رهبران حماس گفت، هر گونه اعلام آتش بس از سوي دشمن اعلام شکست، فرار از ميدان در مقابله حماسه پيروزي است که مقاومت رقم زد. مقاومت توانست با اتحاد موضع خود و انقلاب مردم به قلعه هاي نفوذ کرده، توهماتش را نقش بر آب و قواعد درگيري جديدي را اعمال کند.

المصري اين اظهارات را پس از آن مطرح کرد که رسانه هاي رژيم صهيونيستي به نقل از يک منبع سياسي اعلام کردند، کابينه آتش بس يکجانبه را تصويب خواهد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*