۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر » فرهنگی و ورزشی
دستگاهی که با ۸۵ میلیون ایرانی و آینده آنها سر و کار دارد

دستگاهی که با ۸۵ میلیون ایرانی و آینده آنها سر و کار دارد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: آموزش و پرورش تنها دستگاهی است که با ۸۵ میلیون ایرانی و آینده آنها مواجه است و در ۲ سال دوره کرونا متاسفانه حوزه تربیتی به نوعی متوقف شد و این آسیب جدی به جامعه وارد کرد که نشان داد آموزش و پرورش در موضوع تربیت وظیفه خطیری بر عهده دارد.

مسعود سعادتی امروز در جمع نمایندگان شوراهای اسلامی با قدردانی از نگاه ویژه اعضای شورای اسلامی استان به موضوعات اجتماعی اظهار کرد: بسیاری مسائل و چالش‌های موجود از طریق اقدامات فرهنگی قابل مدیریت است.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد زیادی از اعضای شورای های اسلامی شهرستان‌ها از جمع فرهنگیان هستند، شناخت خوبی نسبت به آموزش و پرورش در بستر شورا وجود دارد و این برای دستگاه تعلیم و تربیت فرصت خوبی است تا با مشارکت مطلوب بسیاری از چالش ها حل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: رشد همه‌جانبه جوامع زمانی محقق خواهد شد که آموزش و پرورش به‌عنوان یک دغدغه در عمومی لحاظ شود.

سعادتی ادامه داد: آموزش و پرورش تنها دستگاهی است که با ۸۵ میلیون ایرانی و آینده آنها مواجه است و در ۲ سال دوره کرونا متاسفانه حوزه تربیتی به نوعی متوقف شد و این آسیب جدی به جامعه وارد کرد که نشان داد آموزش و پرورش در موضوع تربیت وظیفه خطیری بر عهده دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: سیاست دستگاه تعلیم و تربیت به سمت اصلاح دغدغه‌هاست و سخنان رئیس جمهور و وزیر در خصوص تقویت مدارس دولتی و افزایش امکانات و تجهیزات این مدارس، محور عمل می‌باشد.

سعادتی با بیان اینکه حضور و مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های اجتماعی و تشکیلاتی جزء برنامه‌های محوری آموزش و پرورش استان است، یادآور شد: لازم است فعالیت‌های اردویی به صورت جدی پیگیری شود.

پایان پیام/س

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*