۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر » فرهنگی و ورزشی
عملکرد بازیکنان مقابل مهرگان رضایت بخش است
سرمربی تیم والیبال مس سونگون:

عملکرد بازیکنان مقابل مهرگان رضایت بخش است

سرمربی تیم والیبال مس سونگون با اشاره به شکست تیمش مقابل تیم مهرگان نور گفت: از تلاش و بازی شاگردانم راضی هستم.

محمد غیاثی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از عملکرد شاگردانم در بازی مقابل مهرگان راضی هستم چرا که بچه‌ها یک بازی نفس گیر داشتند و در عین حال هم می‌توانستند برنده بازی باشند.

سرمربی تیم والیبال مس سونگون عنوان کرد: وضعیت تیم ما مشخص است یک تیم تقریباً جوانی داریم و بیشتر بچه‌های ما زیر ۲۲ و ۲۳ سال هستند.

غیاثی اذعان داشت: به نسبت سایر تیم‌ها زمان آمادگی کمتر داشتیم ولی تیم مهرگان نزدیک به دوازده بازی تدارکاتی انجام داده بود.

وی یادآور شد: بیشتر بازیکنانم انتظاری را که من داشتم بازی کردند و دست تک تکشان درد نکند و از همه تماشاگرانی که آمده بودند و انتظار برد تیم مس را داشتند هم معذرت می‌خواهم.

غیاثی با بیان اینکه تیم والیبال مس پتانسیل بالایی دارد، اظهار کرد: ما بچه‌هایی داریم که پتانسیل بالایی دارند منتهی باید به خودباوری برسند و لازمه این هم تجربه است و از آنجایی که والیبال یک ورزش تجربی است لذا ما به همه بازیکنان فرصت می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه یک ترکیب تقریباً ایده آل داریم، توضیح داد: نه خیلی بالا و نه خیلی پایین هستیم و آن چیزی که تعیین کننده است تلاش خودمان در طول فصل خواهد بود.

غیاثی در مورد تیم مهرگان نور مازندران افزود: نور مهرگان تیمی است که چندین سال است که در دسته یک فعالیت می‌کند و بازیکنان آنها بیشتر با همدیگر هماهنگ‌تر بودند.

وی در مورد صحنه لحظه پایانی بازی اظهار کرد: من آن صحنه را بدلیل اینکه پشتم به بازیکنان بیرون بود را ندیدم و شاید آن توپی است که توپ جمع کن‌ها با هم رد و بدل می‌کنند و به جایی خورده و وارد میدان شده در هر صورت برای هر ۲ تیم هم حالت تساوی داشت و آنها در حالت حمله بودند و ما در حالت دفاع بودیم و حمله آنها هم نامتعادل بود و نمی‌شود گفت که آن تعیین کننده نتیجه بود تنها یک اتفاقی بود که افتاد.

تیم والیبال مس سونگون ورزقان در هفته نخست لیگ دسته یک ۳ بر ۲ مقابل تیم مهرگان نور مغلوب شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*