۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » شورا و دهیاری » وقایع روز مایان
نشست خبری ریاست شورای اسلامی مایان
نشست خبری ریاست شورای اسلامی مایان سفلیٰ

نشست خبری ریاست شورای اسلامی مایان سفلیٰ

رئیس شورای اسلامی مایان: «مشارکت مردم در طرح‌های عمرانی در این دوره شورا بیشتر از سایر ادوار است. »

بعد از گذشت ۳۰ ماه از آغاز به‌کار دوره ششم شورای اسلامی روستاها، «رحیم ابرازی» رئیس ششمین دوره‌ی شورای اسلامی مایان سفلیٰ در یک سنت‌شکنی بی‌سابقه‌ای به‌منظور ارائه گزارش از عملکرد شورا در این چند ماه گذشته و همچنین جهت شفاف‌سازی و ابهام‌زدایی درباره‌ی علّت برکناری «عباس ساکن» از سمت دهیاری روستا و صحت‌وسقم ماجرای ماسه‌برداری غیرقانونی اعضای شورا از رود آجی‌چای در دفتر پایگاه خبری آلبوم مایان حضور پیدا کرد.

 

جهت مشاهده‌ی کامل نشست خبری کلیک کنید👇

 

 

 

 

 

 

 

 

شما می‌توانید نظرات، انتقادات و مطالبات خود را نسبت به هرمسئول محلی یا استانی را در قالب کامنت بیان کنید، تا پایگاه خبری آلبوم مایان در سری گزارش های «گفتگو با مسئولین محلی و استانی» پیگیر مطالبه‌ی شما شود.

 

 

2 دیدگاه

  1. محمدعلی نصابی کوجوواری

    سلام خداقوت اینگونه فعالیت فرهنگی را در منطقه به فال نیک میگیرم. کارفرهنگی یعنی خط شکنی جهت سهولت برای کارهای عمرانی است. بخاطر این است که در مدیریت کلان باید در کنار هر پروژه ای پیوست فرهنگی باشد.
    ولی باید متوجه باشیم از هرگونه افراط و تفریط دوری کنیم چون کار فرهنگی برای جلوگیری از افراط و تفریط است. و بی جهت با کلمات و جملات انتظارات را بالاببریم و موجب کند شدن تصمیمات میگردد. کار فرهنگی یعنی انتظارات و مطالبات مردمی با منابع مالی و امکانات همخوانی گردد عین کفه ترازو اگر تعادل نباشد مطمئن همه ضرر خواهند نمود.
    کارفرهنگی باید هر مورد را درظرف زمانی و مکانی و موقعیت خاص خودش فرهنگ سازی و شفاف سازی نمود. یعنی عدالت در گفتار. از اول انقلاب اسلامی هر کس شورا روستا شده در شرایط زمانی خودش انتخاب شده لذه همه دلشان تعصبا دلش پیشرفت میخواهد ولی شرایط زمانی را هم در نظر گرفته شود تا جوان امروزی به گذشته افتخار کند تا برای امروز امیدوار شود و برای آینده برنامه ریزی داشته باشند. به جوانان پرشور فرهنگ احترام به بزرگان و ال کار های ( بقول امروزی ها فعالین اجتماعی) خود داشته باشند البته می دانم این فرهنگ در مایان سفلی مثال زدنی است.
    هیچ وقت یادم نمی رود از ۱۳۶۶ سال علت بن بست بدون کوجووار بسمت مایان سفلی و برعکس چرا؟؟؟
    جرقه به دلایلی ذهنم رو مشغول کرده بود یک مرحله زمان جهاد سازندگی اقدام بعد از بررسی اعلام کردن هزینه زیاددارد و طرح ملی است بلاخره مایوس نشده تو ذهن مانده بود خدا عنایت نمود دوره اول شورا روستا کوجووار انتخاب و اولین کار همون جرقه بود فعال شد بعد از پیگیری های زیاد نتیجه نداد تا منجر شد آقای دکتر فرهنگی که از زمان عملیات بدر همرزم بودیم در جریان گذاستم و با دلایل و نقشه مسیر راه قدیم با مسیر فعلی یعنی از طاق ورودی مایان و طاق ورودی کوجووار بیش از ۱۸ کیلومتر از مسیر جدید حدود ۲/۵ کیلومتر و نیروی کار متعهد سمت دهستان آجی چای و کارخانجات سمت دهستان سردصحرا و ارتباطات فامیلی و فرهنگی و رفت و امدهای دیرینه و….. بلاخره جلسه مشترک در استانداری با مرحوم اشرف نیا معاون استاندار وقت بعد از جمع بندی های مستندات و دلایل تفاهم گردید استارت زده شود و…….. بقیه بماند
    تنها یک مشکل در این همه سالها بود که از بین مشکلات مایان و کوجووار این بن بست بودن اولویت اول نبود لذا بنده چون نظر بزرگان طرفین را می دانستم و هم حق میدادم و هم حق نمی دادم لذا چراغ خاموش پیگیری گردید چون نه طرح ملی شده بود نه طرح استانی بودجه اداره راه شهرستان هم ناچیز بود. بلاخره جناب دکتر فرهنگی هم از محل بودجه هایی که مطلع بود هر سال قطره چکانی کارا پیشبردن و نیمه راه تعطیل مجدد مجبورا از پالایشگاه تبریز ۲۰۰ میلیون که شرح اش مفصل….. بلاخره با تزیریق کمک پالایشگاه و کمی هم اعتبار استانی….. خدایا شاکریم از تمام نعمت هاش به ما انسانها عنایت نموده منتها شکر نعمت نعمت ات افزون کند کفر نعمت نعمت از کف بیرون کند. این شکر کار فرهنگی میخواهد تا نعمت خدمتگذاری خادمین صادق مردم بیشتر ثمر دهد. التماس دعا

    • محمد رضائی مایانی

      ضمن سلام خدمت شما عضو سابق شورای اسلامی کوجووار و تشکر بابت زحمات چندین ساله شما
      انشالله زحمات شما و دیگر مسئولین در رابطه با زیرسازی و آسفالت جاده مایان به کوجووار نتیجه دهد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*