۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر » فرهنگی و ورزشی » کشاورزی و طبیعت
پایان شهریور فرصت امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده است

پایان شهریور فرصت امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده است

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه با هدف حمایت از بهره برداران خسارت دیده از عوامل قهری در بخش کشاورزی، تسهیلات سررسید شده آنها امهال می‌شود گفت: فرصت امهال این تسهیلات آخر شهریور به پایان می‌رسد.

نادر نقیلی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بند خ ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه کشور، افزود: این بند قانونی این امکان را فراهم کرده است تا بهره برداران خسارت دیده بخش کشاورزی که سررسید تسهیلات آنها در بازه زمانی اول مهر ماه سال ۱۳۹۶ تا پایان سال ۱۴۰۰ است و به علت خسارت وارده موفق به پرداخت معوقات خود نشده اند، با بخشودگی جریمه، سود و کارمزد، اصل تسهیلات خود را به مدت سه سال امهال کنند.

وی فرصت استفاده از این بند قانونی را تا پایان شهریور ماه سال جاری اعلام و اظهار کرد: متقاضیان مشمول باید به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه مراجعه و درخواست کتبی خود را ارایه کنند.

نقیلی ادامه داد: کارگروه های شهرستانی شرایط لازم جهت امهال تسهیلات مشمولین را طی ۲ روز بعد از درخواست متقاضی فراهم می کنند.

به گفته وی طرح های صنایع تبدیلی، تکمیلی، خدماتی به علت محدودیت اعمال شده در دستورالعمل ابلاغی امکان استفاده از این امتیاز را ندارند.

نقیلی یادآور شد: طرح هایی که محل اعتبار آنها صندوق توسعه ملی است، با پرداخت اصل تسهیلات امکان بهره مندی از این اعتبار جهت بخشودگی سود و کارمزد تسهیلات را دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*