۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اسلایدر » شورا و دهیاری » فرهنگی و ورزشی
پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تربیت

پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تربیت

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، از اهتمام جدی دولت سیزدهم برای تقویت بنیه‌های علمی و زیرساخت‌های آموزشی و توجه بیش از پیش به امر مهم پرورش خبر داد.

متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

مهر ماه، یادآور حضور دانش آموزان و دانشجویان دانش دوستی است که برای ورود به بهار تعلیم و تربیت مهیا می‌شوند و بدون وقفه برای حضور در خانه دوم خود لحظه شماری می‌کنند.

بسیار خرسندیم که در آغازین روز سال تحصیلی جاری، طنین دلنواز مهدویت را حس می کنیم و این زیباترین صحنه بهشتی در دنیای خاکی است تا امید و انگیزه را به جامعه تزریق کند.

مدرسه دومین خانه آینده سازان و نخستین نهاد اجتماعی برای ورود آنان به دنیای جدیدی است که از اکنون باید در آن تمرین خودباوری، علم اندوزی و نگاه توسعه نگر داشت و حضور این عزیزان در مدارس آغاز روییدن کتاب بر دستان پاک سرشت ترین انسان هاست که فردای جامعه را خواهند ساخت.

ایران اسلامی نیز برای نیل به هدف های متعالی خود که در راستای پویایی و مانایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ترسیم شده، چشم به تلاش جوانان و نوجوانانی دوخته است که برای رسیدن به این مرحله از زندگی و شروع دوباره فصل تحصیل، لحظه شماری کرده اند.

از این رو در دولت مردمی سیزدهم تلاش شده است تا با تقویت بنیه‌های علمی و زیرساخت‌های آموزشی و توجه بیش از پیش به امر مهم پرورش، زمینه رشد تمام ساحتی دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فراهم شود و با همکاری فرابخشی شاهد ارتقاء شاخص‌های علمی و پرورشی باشیم.

اینجانب آغاز سال تحصیلی، آغاز سفر در مسیر دانستن و فهمیدن و فرا رسیدن تابش خورشید علم بر سرزمین دل ها را به معلمان، والدین و دانش آموزان تبریک گفته و آرزوی توفیق و سلامتی زیر سایه ولایت و توجهات امام زمان(عج) را برای همه عزیزان خواستارم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*